Garantie & Klachten

GoBytes streeft naar een 9+ klantbediening en levering van de meest hoogwaardige hardware. Mocht u onverhoopt na aankoop toch technische problemen ondervinden met uw product, dan verzoeken wij u onderstaande RMA formulier volledig in te vullen. Wij verzoeken u dit formulier ook in te vullen als u binnen de wettelijke 14 dagen bedenktermijn uw product om welke reden dan ook wilt retourneren. Na ontvangst van het ingevulde RMA formulier zullen wij uw aanvraag in behandeling nemen. Wij streven ernaar om binnen 7 dagen te reageren op uw RMA aanvraag.

Let op uw RMA aanvraag wordt alleen in behandeling genomen indien het binnen de garantietermijn valt, zoals vastgesteld in de algemene voorwaarden (m.u.v. aanvragen binnen de 14 dagen bedenktijd).

Klachten

We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@gobytes.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het uw vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.